ميدان تكسيم استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ميدان تكسيم استانبول

ميدان تكسيم استانبول

اين ميدان كه در بخش اروپايي استانبول واقع شده است يكي از ميادين اصلي استانبول به شمار مي رود و در مركز شهر واقع شده است . در اطراف اين ميدان تعداد زيادي هتل ، رستوران ، كافه ، انواع مغازه ها و بازار هاي مختلف وجود دارد . اين ميدان قلب استانبول بوده و به عنوان توريستي ترين بخش آن نيز به شمار مي رود . در اين ميدان شما مي توانيد انواع غذاهاي سنتي ، محلي و بين المللي را انتخاب و ميل كنيد . اين ميدان دسترسي بسيار خوبي به انواع وسايل نقليه عمومي و خصوصي دارد و همچنين هتل هاي اطراف اين ميدان 4 و 5 ستاره مي باشند كه بسياري از گردشگران تور استانبول 94 اين قسمت از شهر را براي اقامت خود انتخاب مي كنند . 

ميدان تكسيم استانبول

اين ميدان همچنين به مكان هاي ناريخي و ديدني و فرودگاه نيز نزديك مي باشد و از اين حيث مسافران بيشتري را به سوي خود جذب مي كند . در مركز اين ميدان يادبود جمهوريت استانبول واقع شده است كه توسط پيكرتراش مشهور ايتاليايي ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمايي گرديد . اين يادبود اداي احترامي به تشكيل جمهوري تركيه در سال ۱۹۲۳ مي باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ميدان تكسيم استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی